Thursday, January 03, 2013

Γκαμπί του Ιστολογίου

3 Ιανουαρίου χαράματα, σκάκι και φαντάσματα... Ακόμα δεν έχω συνέλθει από τον κατά τα άλλα ευχάριστο θόρυβο των εορτών και με έχει πιάσει μια μανία τακτοποίησης και καθαρισμού. Η αλλαγή του χρόνου έφερε μιαν ανεξήγητη αισιοδοξία και πεποίθεση ότι εμείς αρκούμε για να κάνουμε τη διαφορά στη μικρή ζωή μας και ίσως στη ζωή των αθρώπων γύρω μας, που πυροδότησε αυτή την εκρηκτική μανία του ξε-καθαρίσματος...

Ξεκαθαρίζοντας λοιπόν τα παλιά, διέγραψα τούτο το μπλογκ!! Με την ελπίδα να δώσει τόπο σε κάτι νέο και ωραιότερο. Πιο τρέχον και αντιπροσωπευτικό για μένα.

Βέβαια ομολογώ ότι κράτησα ένα μπακ-απ. Μερικές από τις αναρτήσεις ήταν πολύ όμορφες και μου θύμιζαν τον ενθουσιασμό μου όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με το σκάκι. Ο ρομαντισμός του ερασιτέχνη μπορεί να κάνει ακόμα και έναν επαγγελματία να δει με μεγαλύτερο σεβασμό και θαυμασμό αυτό που κάνει.

Τα τελευταία χρόνια ασχολήθηκα και ασχολούμαι με τη διδασκαλία σκακιού για πολύ μικρά παιδιά. Είχα τη τύχη πολλά από αυτά να με εμπνεύσουν και να με μάθουν πολλά πράγματα. Κάποιες από αυτές τις εμπειρίες, τις δυσκολίες και τα αποτελέσματα θα αποπειραθώ να περιγράψω στο νέο ιστολόγιο. Ίσως κάποιοι να τα βρουν ενδιαφέροντα, ή να μου συστίσουν πιο αποτελεσματικές μεθόδους μετάδοσης του σκακιστικού πνεύματος. Παραμένω βέβαια μια αθεράπευτη μαζέτας και όσο περνάνε τα χρόνια δεν νομίζω να παίξω ποτέ αγωνιστικά. Όμως το ενδιαφέρον μου για τη θεωριτική πλευρά του σκακιού ακόμη με συναρπάζει και είναι ίσως το δικό μου σκακιστικό κάλεσμα.

Καλή Χρονιά

No comments: